Min måndag

Vilket otroligt sommarväder det är ute, finns det en bättre dag att vara hemma från skolan på? skulle inte tro det! Men jag tycker att det är för varmt för att ligga ute och sola, orkar bara några minuter och sen måste jag in igen och svalka mig ;) haha

Igår blev jag så otroligt ridsugen, och det suger att det dröjer 3 månader innan jag änns får sitta på en häst igen :(
Lääängtar! tidigare har jag inte varit ridsugen, men nu när jag känner mig så pass bra så är det väldigt svårt att stoppa suget!

vid 16 tiden blir jag upphämtad av katarina då jag ska följa med och titta när hon hopptränar, självklart så följer kameran med, dock så tror jag att de rider i ridhus vilket betyder dåliga bilder, men får prova och se ;)

bilden är från förra sommaren när vi var vid akaren och badade med hästarna

Kommentarer
Postat av: Thom

Fota inomhus är ju inga problem! Så lågt bländarvärde som möjligt, lite långsammare slutartid och lägg på lite ISO (dock inte mer än 400-500) :D

2011-05-10 @ 21:20:53

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0