Konditionsträning

Nu har jag bestämt mig för att ändra på mina rutiner angående träning och motion! När min rygg har blivit bra och jag kan jobba med dom musklerna ska jag försöka ta mig ut och springa några dagar i veckan. Juste nu känner jag mig jätte peppad, men vet också hur otroligt lat jag är. Så när tiden är inne så är det inte säkert att jag orkar släpa mig ut och springa, men jag måste försöka, för min kondition är verkligen usel!

Med ridningen blir det inte så mycket konditionsträning, det är mer uthållighet och träning av kroppen på ett annat sätt.

Jag är ledsen för så tråkig uppdatering, men har helt enkelt inget att skriva om då jag inte är i stallet mer än någon gång i veckan och hälsar på...


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag kan börja springa med dig!mycket roligare när man är två!!

Men du kommer väl inte kunna springa för än om flera månader??

2011-05-03 @ 09:57:17
URL: http://beatricens.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0