It's up to you

Imorgon är jag ledig och har alltså massor av tid att blogga, så bara att säga till vad ni vill läsa om så fixar jag det under morgondagen, annars lär det inte bli några inlägg då jag inte har gjort något speciellt! Your choice


Har även funderat på om jag ska skaffa en bloggpartner då man blir mer inspirerad till att blogga och det blir mer uppdatering på bloggen, vilket blir roligare för er läsare. Men det är verkligen svårt. Vet många som har skaffat en bloggpartner och bloggen har verkligen blivit B... Men tror det handlar mycket om att hitta rätt bloggpartner... någon som är intresserad så är det bara att höra av sig via en kommentar eller till [email protected] så får vi se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0