Verklighet eller dröm?

Imorgon är det sist adagen på praktiken och det ska bli väldigt skönt att få lite sovmorgon när skolan börjar och komma hem lite tidigare! Idag var jag så trött när jag kom hem att jag deckade i sängen efter att jag badat. Det var riktigt skönt faktiskt! när jag går upp så sitter pappa och syrran och äter middag. De börjar då prata om körslaget och den där sången Higher som de sjunger på reklamen. Syrran säger att han aldrig lyssnat på den. Men jag säger då att jag minsann hörde att hon lyssnade på låten vid datorn när jag låg i min säng och att pappa sjöng med medan han stekte pannkakor. De båda tittade då på mig som om jag var dum i huvudet. Linnea hade inte lyssnat på låten och pappa hade absolut inte sjungit, alltså hade jag drömt allt. Äckligt när det känns så verkligen. i såfall drömde jag ju att jag låg i min säng och allt annat som hände innan jag somnade :P

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är ju knäpp :p

2011-03-17 @ 21:01:32
URL: http://maddewestergard.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0