Simona

Idag har jag varit och ridit ut på simona i det fina vädret! dock så var hon inte speciellt medgörlig och hela ritten slutade med att vi blev osams... Hon körde bara sitt rejs och tog bara bettet och försökte sticka iväg i galopp hela tiden. Efter halva ridturen så bytte jag och eva hästar då jag inte orkade mer, men eva blev lika sur hon på simona... Fattar inte riktigt vad som flyger i henne ibland. men det var riktigt länge sedan hon var såhär hemsk att rida ut på. och ja, hon var verkligen  hemsk. hon var inte det minsta medgörlig och lyssnade inte för fem öre... behöver verkligen rida igenom henne men ridbanan är fortfarande alldeles för isig...

blev lite bilder idag, hade med mig lilla kameran. dock blev de inte så bra då det var mot solen nästan hela tiden, men bjuder på ett par :P



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0