rensning

Idag har jag stor rensat min byrå henna hos mamma! blev en kasse med urrensade kläder och sen ordning i alla lådorna! tittade även igenom alla mina klänningar, och det visade sig att jag har 16 stycken... trodde inte riktigt att det var så många. Men på senaste tiden har jag tyckt att det är jätte roligt att köpa men använder dem nästan aldrig ;) dock är ca 6 stycken av de 16 sommarklänningar. det är även flera som jag inte har använt, men så blir det...

Men jag hittade iaf två klänningar som jag kan tänka mig att ha till kvällen på kryssningen! :D en blå klänningen och en med lite olika färger, lite somrig av sig kanske men det blir skit bra! Daisy fick sedan följa med mig hem till Pappa då mamma och Jörgen skulle på Ishockey! hon är så söt när man är borta, för hon följer efter än vart man är går. men det är klart, jag blir ju hennes trygghet då när hon inte har någon aning om vart hon är ;)

Det enda som är kvar att fixa inför kryssningen nu är att hitta ett par skor och komma på vad jag ska göra med mitt hår! ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0