Lolliphop

Efter middagen åkte jag med Katarina till billsta då jag skulle titta när hon red sin unghäst Lolliphop! Då det var väldigt många i ridhuset så var hon väldig hoppig och tossig, men efter ett tag kunde hon börja koncentrera sig. Men då hon inte är van vid att bli riden bland en massa hästar så reagerar hon så fort någon annan häst beter sig konstigt ;) Sedan fick jag prova henne lite, och det var en känslig men väldigt trevlig häst. Det som jag gillar så mycket med henne är att hon är en sån otrolig kelgris. hon lägger upp huvudet på axeln och bara står så och flåsar och myser! ;) sötpålle

Bild från förra gången jag var med.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin häst

2011-04-05 @ 21:42:33
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0