Cp skola

Jag får damp på min skola!!! Jag förstår inte hur man kan gå ut med en information, sen ändra allt under tiden som man är ute på praktik! Hade jag inte gått sista året så hade jag bytt! Det är så att vi som har valt till kursen ridning har ridit på södertälje ridklubb under hösten. Sedan blev det jullov och sedan praktik. vi fick då veta att vi skulle fortsätta rida efter praktiken varje vecka fram tills vi går ut. Vi har alltså sett fram emot det nu när skolan börjar igen. Men nu är det uppsatt ridning på schemat, men BARA TEORI! gick och pratade med rektorn och vi kommer inte ha någon mer ridning, bara teori. och det är antagligen för att skolan inte har råd att betala för ridningen längre. Men vafan, kunde de inte kommit på det liiiite tidigare?! kul att man ska sitta och ha hästteori i 4 timmar imorgon eftermiddag när vi kunnat vara i stallet och rida!

När kursen började så var vi på srk kl 12-16 enligt schemat, och då åt vi även lunch där. Men då har rektorn räknat alla 4 timmar som ridning? så egentligen kommer vi bara ha läst ca halva kursen när när avslutas... SUCK!

Vi är 6 st som valt ridning, varav 4 av dem går hästlinjen och har redan läst hästteori i sina andra hästkurser... Dessutom så har läraren i kursen sagt till en av häst tjejorna att det blir ridning, så man kan ju undra när hon fick reda på detta? :S

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0