Resten av dagen

Resten av dagen spenderades hemma i soffan! riktigt skönt, 6 tiden kom resten hem och vi möttes då på domherren för att äta mat. Blev sedan kvar där till ca 20.30. jag skulle hem till johanna vid 9 då hon slutade så jag gick först hem och sen tillbaka med sällskap av jörgen och göran som gick ut med Daisy! väl hemma hos johanna så hjälpte hon mig att skriva mitt CV så nu är det påbörjat iaf! vi började titta på en film som jag tror hette unthinkable eller något liknanade. men strax efter så ringde anders, mosters man, och bad om skjuts från södertälje hamn. När vi gjort det var klockan närmare 23.00 men vi tittade klart på filmen och sedan var det dags att sova! sen vid 02.30 ringde hennes pojkvän och bad om att bli hämtad, men då stannade jag kvar!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0