Praktikdag 8

Måste säga det att det här har varit den skönaste dagen på väääldigt länge! blev hämtad ca 10.15 och vi åkte då hem till Andreas. Han skulle lämna släpet samt äta lite mat. Vid 11 tiden åkte vi till första stallet och redan strax efter kl 15 var jag hemma igen! :D Idag fick jag se endoskopi på häst vilket var intressant men även lite äckligt då det inte ser så mysigt ut, hästen började dock blöda näsblod också för den var känslig i slemhinnan så allt blev lite lagom mysigt ;) sen så har  det varit lite hälta, vaccinationer och röntgen!

från och med 16.00 skulle han ha smådjur hemma men jag valde att inte följa med på det då det är saker jag har sett förut. får alltid välja om jag vill stanna hos honom över kvällen och kolla smådjuren (de dagar han har de). Har varit med en gång då det var lite ultraljud och liknande saker!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0