Praktikdag 2

Idag blev det lite sovmorgon! Andreas kom inte och hämtade mig förrän ca 9.30 :D
Idag har vi varit runt i lite olika stall i södertälje, Nykvarn och Taxinge! var ungefär samma saker idag som igår. Dvs vaccinationer av häst och katt, raspa tänder, veterinärbesiktning, åldersbestämning, kolla föl ;) Det är så irriterande när man känner igen en människa men inte kommer på vart ifrån... det hände två ggr i två olika stall idag, riktigt störande!

Imorgon blir det en tidig morgon igen, blir hämtad ca 7.20 och jag tror att det blir en lång dag, men det märks imorgon! jag vet iaf att vi ska till stallet i enhärna som Falcon kommer från, så det ska bli kul att se hur han har bott innan han kom till ridskolan! :D Ska även till "mitt" stall imorgon och vaccinera pållarna!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0