oförglömligt

Sitter och tittar igenom gamla bilder och videor på datorn. Vissa saker är verkligen helt underbara att se igen. att då se sånnt som man saknar så himla mycket. Tittade precis på videor när jag tävlar Slawer och gud vad jag saknar honom! <3 det är inget som jag går runt och tänker på dagligen precis. men nu när jag ser bilderna och viderorna så kommer alla minnen tillbaka... Han var verkligen en häst som inte alls var min typ men ändå så fastnade jag så mycket för honom, konstigt det där. Men huvudsaken är att hans lidande fick ett slut! om två dagar är det exakt 8 månader sedan du försvann.





Sista dagen/kvällen





Det enda som finns kvar av dig ligger på min hylla

Kommentarer
Postat av: Amanda

ååh alltid så sorgligt! Vad var fel?

2011-01-22 @ 20:14:41
URL: http://iamequestrian.blogg.se/
Postat av: elli (:

usch :(

2011-01-24 @ 19:26:57
URL: http://ellinorelindell.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0