inget internet - ingen uppdatering

vårt internet försvann  i fredags, därav den dåliga uppdateringen! Men i fredags var jag på billsta hela dagen 8-21.30... hjälpte Lotta i stallet och sen hade jag ridlektion. Red ponnyn Helga och hon var jätte mjuk och fin!
Hon blir lätt väldigt trippig så det förvånade mig att hon var så pass lugn och mjuk som hon var. Victoria och Linnea tog hand om stallet hos Simona idag vilket var väldigt skönt!



I helgen i övrigt har jag och sabina ridit ut på Simona och timjan, en riktigt mysig vintertur! I Lördag blev det middag hemma hos Jenny då hon fyllde 19 och sedan utgån på femfemnoll! vilket var en riktigt lyckad kväll! :D

Söndagen tillbringades i soffan med att titta på gossip girl! har missat så mycket så håller på att kolla om från början nu för att hänga med ;)  Var även ute i stallet och skulle rida, men vägen till ridbanan var så hal så det gick inte...

Nu har skolan börjat och det är inget att se fram emot, men det är endast en vecka sedan är det 8 veckors praktik! 2 veckor hos Andreas, veterinär i järna. och sedan resterande 6  veckor på akalla 4h gård, där jag varit tiidigare.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0