God natt

Nuuu är det dags att gå och sova tror jag, MEEEEN jag börjar kl 11 imorgon! om jag hade gått i en skola som låg mer centralt hade jag jublat, men då min skola ligger i skogen ute i ingenstans så måste jag ändå åka dit med 9 bussen... inte ett dugg roligt kan jag säga er!

Men en lite bättre nyhet är att jag nu berättat för Eva om Fendi! min plan är att jag ska hinna med simona en dag i veckan ungefär, känns konstigt att bara sluta, har ju trotts allt haft henne som "min" i 2,5 år nu... Men det är skönt att jag kan åka dit när jag vill liksom, och så småningom kan jag nog rida ut på Fendi  tillsammans med Eva och Timjan eller Linnea och Simona! :D

Men nu ska jag sova, natti!

Kommentarer
Postat av: sara

gud vad fina bilder du har i headern!! tummen upp! :D

2011-01-12 @ 09:54:04
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0