Gårdagens ridtur

Glömde helt bort att skriva om gårdagen! Dagen började med att mamma ringde och väckte mig kl. 12.12. hon behövde hjälp med att lasta in en massa ved i bilen. det är några träd som har blivit fällda och då ska vi ta veden, eller ja såmycket som vi vill ha. gick upp och gjorde mig iordning och gick sedan dit. höll på till 14 tiden då mamma körde ut mig till Simona och Timjan. Känns som om det var evigheter sedan jag var där, och speciellt sedan jag red Simona. Men idag var det Timjan som gällde. Red ut tillsammans med Linnea på Simona. gick mycket bättre denna gång, men skrittade mest... sedan hände det inte speciellt mycket under dagen.

Skulle egentligen åkt ut och ridit Fendi idag, men det är så halt runt om där så det var ingen ide. han är ju barfota då han är unghäst så han skulle bara halka runt vilket vi inte vill riskera! får hoppas på bättre underlag nästa helg!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0