Bortglömd

Idag blev det som sagt Billsta med Helena! Lite konstigt att tiden går så fort när man bara mockar hela tiden? ;) Hon fick iaf rida sin efterlängtade Emmy medan jag red Falcon! Allt gick bra, men blev lite kallt efter att man ridit. Vi åkte sedan till "mitt" stall och mockade, fixade hö, fodrade samt kollade så att hästarna mådde bra! Det verkade inte vara något större fel på hästarna, förutom att de båda led av pms eller något liknande.

Påvägen hem får jag höra att mamma precis kommit in till södertälje för att handla på Ica Maxi. Vilket inte alls var bra för hon har min nyckelknippa med nycklar både hem till henne och pappa. så nu blev jag utelåst. Grannen hade en nyckel så gick dit, men han var såklart på jobbet. Erbjöd sig att åka hem för att lämna nyckeln men kändes dumt när han jobbar inne i södertälje. satte mig på trappen för att vänta men då blir jag utskälld av Daisy som står på andra sidan dörren och undrar vad det är för idiot som inte kommer in... Slutade med att jag gick hem till farfar och här sitter jag nu! ;)

Ikväll blir det förhoppningsvid bio med Helena, Jenny, madde och några fler kompisar till Jenny. det är nämnligen så att Jenny fyller år idag, så grattis till henne!

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh vilken härlig header du har! :D Ser helt underbart ut!

2011-01-03 @ 18:39:33
URL: http://emeliebjormo.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0