Akalla 4H

Blev en riktigt tidig morgon, uppstigning 05.30 då jag skulle till min andra praktikplats! var väldigt segt att ta sig upp! Påvägen dit fick jag höra av Thom att Christina var ledig, vilket var jätte tråkgit att höra! men hon kom och  hälsade på under förmiddagen vilket var jätte roligt! Dock fanns det inte speciellt mycket att göra då det är 2 praktikanter till där plus 2 personer från arbetsförmedlingen. Vi var alltså 7 personer som jobbade idag och kommer vara så hela veckan så man behöver inte oroa sig över att det ska bli stressigt!

Det som var lite sorgligt idag var att vi skulle gå med en bagge till en annan gård i närheten då han skulle åka till slakt. Hans horn växer för tätt mot huvudet och det är då inget bra att avla på.

slutade kl 15 men var inte hemma förrän vid 17 tiden. helt slut, som vanligt. Känner mig dock inte bra alls, är illamående och känner mig konstig i magen, inte roligt! :(

Men hoppas på att vara frisk imorgon!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0