Västerkumla

Var inne på västerkumlas hemsida då jag red där när jag var liten. Började rida där när jag var 5 år och red där i ca 3 år, sedan bytte jag till Billsta då vi flyttat till Järna! Såg att många av de hästarna som stod där då fortfarande är kvar, och många av dem är riktigt gamla! har nu räknat ut att jag red där under åren1997-2000 (: alltså var de flesta hästarna väldigt unga då!

Joyride (Jojje)
Född: 1994
Ras: Connemara

e: Janus RC 71   u: Ballad Safir RC756


Tinna Fra Holti
Född: 1986
Ras: Islandshäst

e: Sveipur fra Rauösbakka       u: Eik fra Holti


Lord brenton (Brenton)
Född: 1993
Ras: halvvblod

e: Di Orec     u: Barza


Pripps Beer (pripps)
Född: 1986
Ras: Gotlandsruss

e: O´Boy 291     u: Pyret 2396


Brolötens Celine (Celine)
Född: 1986
Ras: Connemara

e: Finney Master RC 41 u: Brolötens Korall RC 368


Citrina
Född: 1991
Ras: Connemara

Detta var min absolut favorit!

e: Möllans Castro RC 43     u: Brantshammar Ballerina RCB 21


Sokki
fra Akureyri (Sokki)
Född: 1984
Ras: Islandshäst

e: Natthrafn fra Akureyri     u: Lysa fra Akureyri


Wänelitza
Ras: Arab
Finns tyvärr inte vid liv längre :(

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0