praktiken

Idag var jag själv på praktiken då Thom var väldigt lat och tog en ledig dag istället, latmasken själv!

vilket betyder att jag gjorde allt i stallet själv på morgonen, och det konstiga var att det gick snabbare än när jag och Thom gör tillsammans.

Att göra i stallet
mocka 3 boxar
mocka hos grisarna
mocka 5 kaninburar
plocka ihop alla matskålar (soran diskar)
ta ut hinkarna med vatten från hästarna
fica skålar med mat, vatten samt hö i boxarna
släppa ut kaninerna i boxarna samt några i utehagen.
Sopa stallet

Tror att jag fick med allt ;) det gjorde jag på ca 40 min. en sak som numera ingår är även att gosa med killingen!!! :D

Efter fikat så började jag göra en skylt som ska stå ute vid vägen då det inte finns någon hänvisning om hur man ska köra för att komma till Akalla by. Detta tog ca 2 timmar och hann bara med ena sidan. ;)

Nu ska jag ut och ta en mysig barbacka skritt tur på simona! :D

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0