Tävling



Den går ut på att du ska skicka in den finaste bilden som du fotat på din häst nu under vintern!
Reglerna är enkla:
- Välj ut en bild som du vill bidra med i tävlingen
- Skicka bilden till [email protected] och skriv med vart du vill bli länkad om du vinner.
- Kopiera bilden ovan och klistra in på din blogg/bilddagbok och skriv: "Jag är med och tävlar i Daslawonas hästtävling med temat -Finaste vinterbilden som jag fotat på min häst under vintern-. Gå in på Daslawona.blogg.se om du vill delta!" (Obs! Daslawona.blogg.se måste vara länkat till detta inlägg!)
- Tävlingen startar nu och vinnaren utses när jag fått in tillräckligt med bidrag, dock tidigast 20 februari!

Vinnaren vinner länkningar i alla mina inlägg under en veckas tid!

Tack för att du deltar i tävlingen och Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fina hästar. Dina egna? :D

2011-02-12 @ 20:12:46
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag vill vara med, har ju dock ingen egen häst men hoppas det är okej ändå!? :P

Isf skickar jag in en bild imorgon ;)

2011-02-12 @ 22:06:09
URL: http://epril.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0