Söndagskvällen spenderades på...

Gårdagen var inte speciellt händelserik fram till 18.30, då jag fick ett samtal från min pappa. han berättade då att han varit och tränat och tappat en tyngd på foten. han hade då fått ett jack på stortån som inte ville sluta blöda. han hade suttit i badrummet med foten på handfatet i ca 1,5 timme och försökt stoppa blodflödet men det hade inte gått något vidare. Tog då en promenad dit för att hjälpa till.

Syrran dök upp lite senare. och efter några timmars försök att stoppa så insåg vi att det inte gick. blev då att ringa mamma för att få skjuts in till akuten. klockan var då runt 21.00. väl där så fick vi komma in med en gång, och de berättade att de ville röntga tån då de trodde att en artär kunde vara av.

Tog väldigt lång tid i väntan om att få komma till röntgen, sen vid 23.30 var jag och mamma tvungna att åka hem en snabbis. jag behövde äta min middag som jag inte hann äta tidigare och mamma behövde ut med Daisy! sedan åkte mamma och hämtade pappa igen, och då hade det visat sig på röntgen att tån var bruten! Så läkarna vill operera det då det tydligen är risk att det inte läker rätt, så nu får vi se hur det blir med det ;)

Men måste säga det att ibland är människor lite för envisa!!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0