Snö, snö och mera snö

Soooovmorgon! eller inte...

Vaknade till vid 7 tiden, då mamma kom in och frågade om jag kände för att skotta! svaret blev självklart ett tydligt nej, men då hon är sjuk så är det bara att offra sig. Bilen står inkörd i garaget och måste komma ut för lillsyrran ska till skolan. vi var ute och skottade i 30 min men insåg sedan att vi aldrig kommer orka skotta hela utfarten för hand. den är lååång...

Här har det kommitt ca en halvmeter snö, hur ser det ut hos er?

Så barnen fick gå till skolan i detta väder, och jag är inte ett dugg avundsjuk. själv har jag precis ätit frukost och är för pigg för att gå och lägga mig igen...


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Gud vilken cool design du har :D

2011-02-11 @ 11:49:11
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0