Ridlektion

Lyckades hitta skjuts till stallet vilket var en väldigt tur, annars hade jag fått gå och då vet jag inte om jag orkat åka ut ;)

På lektionen hoppade vi lite småhinder, hade Marcello och han var verkligen på tårna idag! men det som var så roligt var att allt flöt på idag, sist jag red honom gick det inte alls bra. det kändes som om ingenting funkade och jag kände mig urkass. Men idag var han jätte mysig! han var somsagt väldigt pigg, bockade, sparkade i väggar och ja allmänt pigg...

Sen kommer kommentaren från lotta "försök bromsa med sätet" det är ju lätt att göra när man sitter i luften efter en bockning! hahaha



Beatrice kom ut och titta och tog lite bilder som hon ska skicka till mig, så håll utkik för under kvällen kommer de upp! :D

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0