Praktik

Idag gick tiden väldigt fort! Vi släppte ut djuren, fodrade och mockade på morgonen. Sedan var det dax för fika, som alla dagar! ;) efter det så Longerade jag de andra tre praktikanterna och Thom på deras Fjording Ronja! Alla var duktiga, ena tjejen var rädd för hästar när hon först kom till Akalla 4H och idag skrittade hon och travade med endast longergjord. Körde lite voltige med de andra och även det gick super! Sen när thom red och stod upp på henne i skritten så skulle jag så småningom stanna henne så jag började säga "ptro" men han förstod inte riktigt att han skulle hålla i sig så det blev en fin volt ner till backen!

Sedan var det min tur, för jag kom på att jag nog aldrig stått upp på en häst i skritt tidigare Gud vad skakig i benen man blev när man stod där uppe men det måste vara en otrolig balansövning! bilder kommer när jag får dem av thom! ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0