Lördag-Söndag

Tjejkvällen med släkten igår blev riktigt härlig! vi hade som sagt SPA tema så min kusin Cicci som är frisör fixade med mina ögonbryn, både noppade och färgade. sedan färgade hon även mina ögonfransar! hade även en ansiktsmask och fick filade naglar, haha! Bilder kommer ;)

På förmiddagen idag var jag ute hos Fendi igen, red ca 10-15 min i skogen. Red lite slalom mellan träden samt en del halter, väldigt likt passet igår! Idag var han mycket lugnare så antagligen hade han lite träningsverk från igår :)

Vid 12 tiden åkte jag ut till billsta och red Snabb på fältet tillsammans med Sabina på Pantera och Busan på Stoya. riktigt roligt! red dock bara i 15 min då det är så tungt för hästarna. Snabb skötte sig jätte bra, stack inte iväg fast jag släppte honom helt i galoppen = duktig pålle! :D

sedan vid 2 tiden böev det årsmöte för styrelsen och det var fullproppat med folk i klubbhuset. Blev ett väldigt lugnt möte med tanke på allt som hänt, klart det blev lite tjaffs och sånnt men jag hade väntat mig värre! blir så irriterad på människor som ska säga en massa saker för att klaga men inte har någon grund att stå på!!!

Sitter nu hemma och väntar på min Pizza som är beställd! :D ikväll blir det en lugn kväll, måste orka upp imorgon också ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0