Hissar och Dissar

Tänkte göra en första hiss och diss! det kommer att handla om olika typer av ridstövlar!

Dissar



Hööks, 1 399 kr




Hööks, 1 799 kr




Hööks, 1 799 kr

Kan inte riktigt förstå hur någon kan tycka att dessa är snygga. Vet ingen som äger någon av dessa stövlarna, men även om de är väldigt sköna så skulle jag inte vilja ha på mig fula stövlar! Jag har väldigt svårt att förstå hur man tror att dessa stövlar ska sälja bra? men smaken är som baken och det är säkert flera som tycker att dessa stövlar är jätte snygga!

Hissar



Hööks, 1 299 kr




Hööks, 2 499 kr




Hööks, 1 899 kr

Dessa är inte de snyggaste stövlarna jag har sett, men det är sånna som jag skulle kunna tänka mig att ha, de är i lagom prisklass för min budget om man säger så. Är inte gjord av pengar så kan inte köpa de dyra, finaste stövlarna...

Kommentarer
Postat av: Yrsa

Skönt att mina stövlar fanns på hissat och inte på dissat då ;)

2011-02-11 @ 06:10:02
URL: http://yrsaarbelund.blogg.se/
Postat av: ellisnår ;)

håller med på allt utom dom med blinget på. dom ska också vara på dissidan ;)

2011-02-11 @ 08:11:15
URL: http://ellinorelindell.blogg.se/
Postat av: Emma

sv yrsa: haha vilken tur då ;) vilka är dina?



sv ellisnår: jo, men jag skulle hellre tänka mig att ha dem än någono av dem på diss sidan ;) de behöver man ju inte skämmas med iaf om man rider hemma, sen skulle jag ALDRIG tävla i dem ;)

2011-02-11 @ 08:20:12
URL: http://daslawona.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0