Härligt!

Barbacka turen på simona igår var riktigt mysig! red mellan åkrarna och sen runt skogsdungen och tillbaka, tog ca 50 min. Dock var det lite kallt för mig, men det var det värt! Saknar att vara ute hos Simona så ofta som jag var förut. Men just nu känns det som om jag inte orkar någonting längre, än mindre rida. får se hur länge "pausen" varar.

Idag fick jag iaf ett sms av Eva-Lotta om att hon ville komma igång med Fendi, vilket är jätte roligt! vi har avvaktat då det varit så himla halt på vägarna ute hos henne. men nu bestämde hon sig för att vi ger oss ut i skogen och plumsar i snö och det tackar jag inte nej till. själv sitter jag ju upp på hästen, det blir Eva-Lotta som får det jobbigt i snön! ;) Ska ut imorgon förmiddag vilket ska bli väldigt roligt! :D


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0