Första dagen på sportlovet

Första dagen på sportlovet har varit riktigt skön! gick upp vid 11 tiden, städade mitt rum, hängde tvätt och gick sedan och mötte moa och hennes hund Axa! vi gick till inhängnaden så hundarna kunde leka. men det var mest Daisy som lekte med sig själv ;) vi gick sedan hem till mig för att baka chokladbollar som ska med till usekdagen på billsta på onsdag. Vi åkte sedan in till södertälje och tittade lite i affärer. jag skulle inte köpa något men fick ändå med mig två plagg hem från HM (hade presentkort där).



Vet inte riktigt om det är de här tightsen, men det är de som är lite "läder/gummi" på ytan.

Sen på kvällen kom Moa hit igen och så tittade vi på The Tourist! ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0