Fiasko

HAHAHAH JAG BOKSTAVLIGEN DÖR!!! fattar inte hur människor orkar hålla på? läste precis detta inlägg på dressyrmupparnas blogg och ja hela texten talar för sig själv. Jag förstår inte riktigt hur folk tänker? och en del saker kan man faktiskt hålla för sig själv utan att tala om det för andra när man vet att personen i fråga vet vad han/hon håller på med. Om Linn nu var så dålig så hade hon ju inte lyckats bra med Braven och Philliac? jag tror nog att hon vet vad hon gör, och som sagt, alla har vi olika syn på hur en häst ska ridas, behandlas mm.

"visst det går att få barn att arbeta och det går att få barn och gå med på sexuella övergrepp men dom mår ju inte så bra av det. Ska inte hästar få bara vara barn och ta det lite lugnt, han ska hålla i många år så varför stressa så tidigt. Jag tycker iaf det är helt sjukt att gå så fort fram"

Jag förstår inte riktigt hur sexuella övergrepp på barn har medinridning av hästar att göra, någon som kan förklara?

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0