4 Februari

Idag var jag hemma från praktiken då jag skulle ta blodprov för att kolla mina blodvärden! sedan gick jag till Apoteket och hämtade ut mer tabletter och sedan bar det vidare hem till farfar för att städa... Var hemma vid 11 tiden och då kom Emelie med Blenda då jag skulle passa henne i några timmar. Riktigt roligt att se hur glada hundarna blir när de ser varandra!!! :D

Åkte till Billsta vid 15-15.30 då det inte fanns så mycket att göra hemma och för att prata med Lotta! precis som varje fredag, haha!

På lektionen red jag Falcon och det gick jätte bra! hade bomarbete på böjda spår och ju längre in på ridpasset vi kom desto bättre kändes han! Den lille plutten börjar bli stor nu! (:


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0