Silver Simona ox

Idag har jag varit ute och farit hela dagen, det är verkligen stor skillnad på vad jag orkar med nu jämfört med för en vecka sedan! Först åkte jag och pappa till Trosa och köpte varsin mjukglass och tog en promenad i solen. Åkte sedan hem till Roger och Ylva. De har en hästgård då Ylva tränar travare. Det finns även 5 ponnyer på gården som barnen har! ;)

Sen bar det hemåt för att äta middag och sedan åkte jag ut till Simona, då jag och Linnea skulle ta lite bilder. Det är så otroligt svårt att få fina bilder på Simona då hon bara tycker det är tråkigt! ;) Men vi lyckades med några!












Sist men inte minst, min favorit bild!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken söt häst!

2011-04-25 @ 21:14:40
URL: http://vickysutbilning.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0