Tillbaka!

blev inte så långt uppehåll, för nu kör jag igång igen!

Igår red jag ut på Snabb tillsammans med Sabina. Han var väldigt glad och pigg över att få komma ut och slippa ridhuset! varje gång jag gjorde en halt så stegrade han... Men det var så konstigt, för jag kände inte när han stegrade? första gången såg jag bara att halsen kom upp liksom och fattade då att han stegrade. men det var bara en liten, och det blev flera små senare under ridturen.

Han är lite fräck för när man gör halt så trampar han runt lite, men sen när han står stilla, det är då efter en stund som han stegrar och han varnar inte innan. och sen efter stegringen gör han ett hopp framåt! Men när vi var tillbaka vid stallet och jag stod utanför paddocken så stegrade han helt plötsligt, och högre denna gång. blev då sur på honom och skule säga till honom när han kom ner men då stegrade han direkt igen och ganska högt denna gång. Så jag hoppade av direkt när han landat då det kom ut barn och jag vill inte att de ska få den uppfattningen om honom. För han är verkligen en jätte snäll ponny! jag har aldrig sett den här sidan av honom, men han var väl helt enkelt så glad över att komma ut!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0