Svar på kommentar


Jag har ingen egen häst. Simona (bruna araben på headern) började jag rida sommaren 2008. Hon har varit som min egen, ägaren har endast ridit om det varit så att jag inte kunnat komma ut på lång tid pga att jag varit sjuk eller liknande, men annars har det bara varit jag. I vintras började jag rida 4 åriga halvblodet Fendi (Svarta hästen på headern) och det blev då mindre ridning på simona. Rider även på ridskola varje fredagkväll. Men nu när jag har ramlat av Fendi och brutit ryggen så får jag inte rida alls på ca 4 månader, allt beror på hur det läker! ;)

Vet inte hur det blir när jag börjar rida igen, kommer troligtvis fortsätta lite då och då på simona och sen får jag se hur det blir med Fendi och allt.

Hoppas att du är nöjd med ditt svar! ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0