Stallet

Idag jobbade jag i stallet, vilket var väldigt segt när man sovit lite två nätter i rad! menmen, sånnt är livet! ;) När allt var klart och hästarna var insläppta gick jag hem till Stina och Sofie som bor en liten bit från billsta. Ska passa deras två häster på påsklovet då de ska till fjällen. Var där för att gå igenom lite saker, hälsa på hästarna och lite sånnt! ;) Var hemma vid 5 tiden och då blev det middag och sedan har jag såsat framför TVn hela kvällen ;)

Imorgon ska jag rida ut på snabb tillsammans med Sabina och Alina. Lotta ville att jag skulle rida ut på honom igen och rida på en del och se hur han blir när han gjort av med lite energi. Alltså kommer jag att provocera honom lite imorgon. Kräva att han ska kunna vänta medan de andra skrittar lite före osv. Det har alltid gått de andra gångerna jag ridit ut på honom... Om Emma (Lottas dotter) ska kunna/våga rida ut på honom så måste han kunna stå still! Tyvärr så såg jag på vädret nu att det ska regna på eftermiddagen då vi tänkt rida, men hoppas att regnet kommer sent och att vi hinner ut innan! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är med och tävlar om ett valfritt pris hos superdupershop.blogg.se, var med du med och få chans att vinna just det du vill ha! :D

2011-04-03 @ 00:47:01

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0