Simona

Idag tog jag och pappa en tur till Simona då jag kände att jag ville träffa henne, var ett tag sist och det är väldigt tråkigt att bara sitta inne och göra samma sak varje dag! med hjälp av pappa tog vi henne till ridbanan där jag löslongerade henne lite grann. hon fick även gå runt och bara ta det lugnt en stund. Under löslongeringen blev hon väldigt sprallig. hon gasade på längst långsidorna och brallade runt, men måste säga att hennes brallar är så himla små! haha, riktigt söta. filmade dock inte för då hade väl pappa blivit jätte rädd för att simona skulle springa över mig eller sparka mig av misstag, då man inte har samma koll.

Jag filmade henne när hon släpptes på ridbanan, och gud vad kinkig hon är över vart hon ska rulla sig! man ser tydligt på videorna att hon har tappat en hel del muskler, men det är klart, svårt att ha kvar alla muskler när hon inte går så ofta...





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0