Hoppträning

Igår blev en väldigt "fram och tillbaka dag" Började med att åka ut till simona, sedan hem och göra sig iordning då det skulle komma gäster, då Jörgenn fyllde 45 år. Hann vara hemma i ca 1,5h sen var det dags att åka till billsta för att rida lektion. vi hoppade och jag hade Regent, han var lite av och på idag, inte riktigt det flyt som jag hade önskat. Sen var det bara att åka hem och duscha och fräscha upp sig för att vara social med gästerna igen! ;)

dock märkte jag idag att min Järnbrist är sämre igen :( har provat utan tabletter i några veckor. Men det funkar inte längre. Blev helt slut igår, både när jag red Simona och Regent, och jag jobbade inte änns hårt? Det känns precis som när man rider och har hög feber, svettas mede ngång, blir matt, och snurrig... inte roligt!

Så nu blir det att börja med de där tabletterna igen...

Kommentarer
Postat av: Martina

Hur fungerar järntabletterna och hur fick du "tag" i dom? Fick du ta prover och så innan? :)

Jag brukar känna mig ganska lat och orkelös när jag rider :/ Inte kul när man blir trött redan i början av ett pass!

Har funderat på om det kan vara järnbrist :P

2011-04-09 @ 17:48:30

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0