Händelserik dag

Idag har jag gjort riktigt mycket faktiskt! vaknade först vid 7 av att jag var trött i ryggen, så behövde gå upp ett tag för att sedan kunna lägga mig igen för att sova vidare. Vid halv 12 åkte jag ut till billsta och pratade med Lotta, riktigt trevligt! Hann även träffa carro en snabbis innan jag skulle åka hem! tiden går så fort när man har trevligt, kl var redan halv 3 när jag var hemma. Slängde i mig lite lunch och åkte sedan ut till Fendi för att titta när Jojjo red, gick riktigt bra! (:

Nu blir det att ligga i sängen och vila ryggen ett tag, känns att jag har varit igång idag... Har även blivit erbjuden ett annat projekt, men får se hur det blir och vad jag kommer att orka med! :P


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0