FRIDAY!

Det är verkligen jätte roligt att jag fått en jämnare och högre besökslista! :D Fortsätt så och kom gärna med förslag på vad ni vill läsa på! svårt att få med hästrelaterade inlägg då jag endast kan vara i stallet och titta på hästarna än sålänge. Men idag tänkte jag åka ut till ridklubben igen och även ta med mig kameran och fota lite! dock vet jag itne om jag vågar mig in i valack hagen då vissa av dem är väldigt på och jag kan inte flytta mig speciellt fort om någon skulle bli för på! Men får se om de änns är ute när jag kommer dit, men hoppas det ;)

Ikväll kommer de 3 bästa på middag, vilket ska bli väldigt roligt! Sedan ska de vidare ut på krogen medan jag får stanna hemma, hm...




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0