First day

Träningen för Eva och Timjan gick bra, men då hon red i ridhus så var det inte så lätt att fota, därför blir det inga bilder från ridpasset. Idag har jag även åkt till skolan och lämnat en bäddfotölj tillsammans med mamma. Eftersom jag inte kan sitta flera lektioner på raken så kommer jag att ha den som säng så jag kan ligga ner på lektionen. Efter det blev det dags för "hindermöte" på billsta. Vi diskuterade vad vi ska bygga för hinder osv.

Imorgon är det även första skoldagen för min del, men kommer endast gå till lunch då det är idrott på eftermiddagen, kan bli liiite svårt att vara med på ;) Som tur är har jag en underbar vän som hjälper mig med skjuts till och från skolan!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0