Bloggtorka

Har verkligen bloggtorka just nu, har ingen aning om vad jag ska skriva om! Men här kommer iaf en liste med vilka bloggar jag läser samt motivering till varför!

Dressyrmupparna - ja, vem följer inte dem inom hästvärlden? dock tycker jag att det har varit sämre uppdatering sedan de bytte hemsida, men man får inte glömma att de har ett liv utanför bloggen också. Bara ovant då man är van att det kommer massa inlägg per dag!

Teamsl - en blogg som jag tidigare bara tittat in på då och då men som jag nu följer dagligen. börjar bli en favorit!

Ponilovers - då jag läst dressyrmupparna väldigt länge så vill jag självklart läsa denna blogg och se hur det går för Victoria med Braven!

Ponnyprinzarna - När caspers ägare startade blogg tillsammans med sin kompis såg jag en möjlighet att kunna följa deras utveckling, verkligen roligt att följa en ponny som man kännt.

Silversimona - en nystartad blogg av Simonas nya medryttare. Inte bästa uppdateringen men jag följer den för att höra mer om simona och deras framgångar tillsammans!

Bloggar som jag tittar in på då och då
YrsaSanna - en blogg som egentligen inte har någon inrikting. de skriver om lite allt möjligt :) Yrsa är en klasskompis till mig och även hon som hjälper mig en del med bloggen.

iporiz - ena tjejen köpte en ponny vid namn San Ziro av en tjej i stallet. Tittar in lite då och då för att se hur det går för dem!

Kommentarer
Postat av: Yrsa

Du vet väll att jag startade upp min gamla blogg? :)

Orkade inte med spotlife.. -.-

2011-04-30 @ 17:59:01
URL: http://yrsaarbelund.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0