besök och säkerhet :)

Idag kom Madde och Helena på besök vilket var väldigt trevligt! skönt med någon händelse under dagen ;)

Vi tittade en del på säkerhetsvästar samt hjälmar, vad som är skönt, snyggt/fult samt säkert!
Då jag troligtvis kommer att börja rida med säkerhetsväst under alla ridpass nu mera så känner jag att jag behöver köpa mig en väst som jag känner är skönt, mjuk och följsam. Har då bestämt mig för den här från hööks..



Den formar sig bra efter kroppen och ser otroligt skönt ut! Men nu är det så att jag har ett presentkort på 2400 och den här västen kostar 1990 kr, men skulle även behöva en ny hjälm då jag har ramlat av x antal ggr med min och den är väldigt utsliten!

Men får titta om pappa eller mamma kan lägga till lite + att jag får lägga lite extra så kan jag nog få med mig en hjälm hem också! blir nog denna från hööks (fast i svart).


Kommentarer
Postat av: Yrsa

Det är nog smartast, så du inte lyckas bryta ryggen igen :)

2011-04-18 @ 20:51:42
URL: http://yrsaarbelund.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0