praktikplats

Jag har hittat en plats som jag vill praktisera på nu! kanske inte hela perioden men halva iaf.
Det heter stall Åkerby och det är ett stall som föder upp connemara/fullblods korsningar (ponnyer). hon utbildar dem och sedan säljer. Jag har hört att hon är i stort behov av hjälp då hon inte hinner med alla själv. har över 30 hästar så det är mycekt att klara av själv :P

Det betyder att jag kommer att få rida och inte bara mocka. om jag inte minns fel så går de på lösdrift! ;)
Eva som har simona känner henne så det gör att hon kan säga vad jag kan och så. och det gör att det är större chans att man får göra roliga saker! :D

Var inne på hemsidan idag, och såg då att ponnyn griffan från billsta, hon har en halvsyrra som står där som avelssto, samt har hingsten som hon betäcktes med stått där! ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0