Kåtbock

dagen började riktigt bra! skolan i 1,5 timmar sen kom syrran och hämtade! :D
åkte till mor min en stund och tog ut daisy på en längre promenad, och måste tillägga det att hon löper, är inne i andra veckan nu och hon är en riktig kåtbock! skämtar inte!

hon brukar aldrig jucka på ngt, och jag vet att det har med dominans att göra också. igår passade mamma kusinens golden Blenda, och de leker ofta tsm men igår kunde hon inte ha dem tsm änns. daisy gick på henne hela tiden och bara skulle jucka och hålla på och larva sig. Sen idag när jag var där så säger mamma att hon inte har gjort på människor  ngn gång.

Jag läggerm ig på golvet för att visa matilda hurman går upp i brygga, sen när jag sätter mig upp hoppar hundjäveln upp på mig och juckar som fan! fick putta av henne. sen precis när jag reser mig upp och är stående så hoppar hon upp med framtassarna på mina axlar och juckar igen! men då la jag ner henne på golvet och visade att det inte var okej, så hoppas hon fattar!

antagligen så provar hon nu vilka hon kan styra och ställa över...


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0