gårdagen

blev ingen bloggning igår, men var helt slut så la mig tidigt. men slutade iaf vid 12 vilker var väldigt skönt! väl hemma tog jag en promenad med Daisy tillsammans med Emelie och Blenda, riktigt skönt. vid 3 tiden åkte jag ut till billsta för att titta när lottas dotter emma red lektion, men blev inte riktigt som tänkt, utan blev kvar där i 5 timmar! ;) skulle vidare till simona men var jätte trött och kände inte att jag skulle orka med det...  tog en tur med angelique ut med hennes pållar, lite lugnare ridning, krävs så mycket när man rider simona, ingen lätt häst precis...

Men troja var riktigt rolig, angelique har lärt henne att man säger: Troja, klara färdiga PANG! och så sticker hon iväg xD

Emma fick stå för bilden!




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0