20 september

Idag har jag gjort en väldigt god gärning! :D Det var en tant som trodde att jag eller tilda tappat en mobil på golvet i bussen, men det visade sig att den låg på sätet som vi satte oss på och ramlade då ner. Men jag var duktig och tog den till Sl huset vid södertälje station och lämnade in den. skickade även ett sms till kontakten Mamma, och skrev att jag hittat den på bussen och att den finns där ;)

Skoldagen idag gick annars ganska fort. när jag kom hem blev det att plugga lite matte och tog sedan en långtur med Daisy! kändes väldigt segt i början men sen så ringde Yrsa och gjorde allt mycket roligare! :D

Och bara för att lägga till så är det lite kul att inget parti vann igår ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0