19 september

Idag blev det att ställa klockan kl 10 då eva skulle hämta mig. hon ringde vid kvart över och sa att hon skulle åka och rösta och sedan hämta mgi, så då blev det bråttom upp. skulle hinna äta frukost och lite så. men jag hann, dock fick hon stå utanför occh vänta en liten stund men det får hon ta för vi sa kl 11 ;)

Vi åkte och hämtade spån och sedan åkte vi hem och red. Victoria kom förbi så hon fick borsta simona som var jätte lerig medan jag smörjde träns och martingal! :D

Jag började rida och sedan fick hon rida. Simona ser lite knackig ut fram så vi ska ta ut en kiropraktor som får kolla hennes bogar. hon har haft en låst bog i flera år som upptäcktes för ett år sedan då vi tog ut en kiropraktor för att bara göra en kontroll, och då knäckte han hennes bog och ridturen efter det galopperade hon runt på banan som en tok, där hon då aldrig brukade vilja galoppera över huvudtaget. det var lycka för henne, att kunna röra sig normalt igen. vi tror att det har hoppat tillbaka igen och då är det jätte bra om det går att fixa!

Gammal bild, har inte sådan nosgrimma längre


Efter allt  var klart i stallet kom pappa och hämtade mig så följde jag med honom ut till båten för att ta loss Masten från segelbåten, gick bra men tog lite tid. Väl hemma (kl 16) kom jag på att jag skullea ta ut daisy så det var bara att slänga sig in i duschen och skynda dit. som tur var så hade hon hållt sig! ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0