11 september

Ridlektionen igårkväll gick väl sådär "/ Hade regent, och först red vi lite dressyr och avslutade sedan med några skutt. kändes hackigt och ryckigt och ja inte alls bra... men sånnt får man ta.

Idag har jag inte gjort mkt alls, sovit länge och sen senare på dagen åkte jag ut till simona då Evas granne skulle provrida henne då vi behöver mer hjälp med  henne. det gick väl sådär, hade svårt att hitta de rätta knapparna. men jag höll som en liten lektion för henne och då hittade hon henne i skritten iaf, så alltid ngt. men hon ville gärna fortsätta försöka! vilket är jätte bra. så skönt att hon är vuxen också.

Nu ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men blir antagligen en hemmakväll med film och godis! :D

här kommer en bild på syrran, hon skulle iväg på kalas idag och jag tyckte att hon var så fin! <3

Kommentarer
Postat av: Yrsa

Vad gammal hon ser ut :O



Tack så mycket föresten, såg mejlet men har inte öppnat, ser troligen förjävlig ut eftersom det inte gick så bra för mig sist x)

Men det är alltid kul, jag kom nämligen på att jag har inga (nästan) bilder på mig när jag rider! så det kändes tråkigt och så kom jag på att du hade :P



Ja, jag vet inte heller om jag ska göra provet, ska nog fråga om jag kan göra det en annan dag, hade helt glömt bort det och har inte pluggat nått nu.!



Juste, jag får inte igång min msn, den är skit just nu.. men vi borde hitta på nått någon dag :)

2010-09-11 @ 19:46:18
URL: http://corncat.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0