Lördag 9 oktober

Hela dagen har varit helt super så vet inte riktigt vart jag ska börja! :D
började dagen med att sova ut, vilket var grymt skönt! åkte sedan ut till Simona då vi skulle lastträna/åkträna. det gick jätte bra. hon tjaffsade lite först men gick sedan in. vi började med att jag åkte i transporten med henne hela grusvägen för att se hur hon betedde sig samt för att hon skulle känna sig tryggare då hon tkr att det är läskigt. hon stod lugnt och stilla, åt till och med kraften som jag gav henne. (sist vi tränade på att bara stå i transporten så var hon så skraj att hon inte änns ville ta kraften).

bytte sedan plats till bilen då vi skulle ut på vägen. vi körde till en parkering i närheten av kungsörnen. För er som inte vet vart det ligger så är det bara en kort bit på asfaltsväg, kanske 1 km dit eller något sånnt. är vände vi för att åka hem igen. hon var lugn att lasta ut och allt var jätte lyckat!

Åkte sedan vidare ut till Billsta då jag skulle rida ponnyn Snabb! hade tänkt rida skrotenrundan men blev att jag hoppade på terrängbanan ist. de har byggt fler hinder där nu så det var skit kul! han var skit pigg och jag blev ännu gladare!

åkte sedan hem, åt middag och tog det lugnt ett tag innan mamma körde in mig till södertälje vid halv 9 tiden. skulle möta upp Madde och Helena (jenny kom inte). började med att vi gick till donken då jag var så jävla kissnödig, och tror ni inte att jag tappade skon TVÅ ggr?! första gången fastnade klacken mellan två plattor i stan och ja foten drogs ur och skon satt fast i backen! ;) andra gången var inne på donken, på deras gummimatta....

vi mötte sedan upp Emelie och hennes kompisar oh drog till femfemnoll. skit segt där till en början men sedan kom det igång. Moa och Elina kom vid 11 tiden och ja, Moa var verkligen Party sugen! ;)

Jag, Helena, madde och Elina drog sedan vidare till The Strip och där var det sjukt mycket folk men riktigt roligt!

Detta måte göras om fleeeeeeeeeeera ggr och nästa gång blir nästnästa helg då vi ska dra med josefine ut!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0