6 Oktober

Moa kom hit strax innan 8 tiden imorse då vi skulle ta sena bussen till skolan, riktigt skönt att sova en extra timme! skoldagen var väldigt lugn, hade idrott på eftermiddagen. spelade biljard och var ute och sprang. min kondis ligger verkligen på noll och då skämtar jag verkligen inte. gick först en runda på 1,5 km och sedan joggade vi dem. och jag var typ helt slut efteråt! HAHAHA nästan så jag garvar åt mig själv, hur kan man ha en sån dålig kondition? ;)

På kvällen åkte jag ut till Simona för att rida! tog ett pass på banan och hon kändes riktigt fräsch. dock satt hon fast lite i vänstersidan men det släppte i galoppen. blev mycket  galopparbete då jag övade på byten och gick bättre och bättre! :D

Simona 2,5 år

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0