29 oktober

Blev en riktigt lugn skoldag! hade matte, sedan en diskussion om sverige demokraterna är demokratiska eller ej (inom samhälle) och sen efter lunch med det att prata med skolinspektionen! slutade kl 2 då mammas jobbarkompis kom och hämtade mig då jag skulle hinna till solåkra till kl 3! det är en lägenhet där som ska städas ur, så jag, mamma och johanna ska göra det under helgen! Får 200 kr i timmen så det är inte dåligt ;)

På ridlektionen hade jag Regentoch vi hoppade en liten bana!  en skön lektion som gick väldigt bra. slutade med att hoppa 90-1m bana och det gick riktigt bra! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2010-11-03 @ 14:01:36
URL: http://vikkanjohanssonn.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0